środa, 27 stycznia 2016

Karnawał !!!



Karnawał w tym roku rozpoczął się 6 stycznia w święto Trzech Króli i będzie trwał aż do ostatków, do 9 lutego. Także jeszcze mamy jeszcze jakieś 2 tygodnie alby się nim nacieszyć. U nas karnawał obchodzi się od 7 do 9 lutego. W te dni organizowane są różne imprezy i dzieci chodzą do szkoły przebrane w kostiumy.
Ja osobiście wpadłam w sidła cekinów i to nie tylko z powodu karnawału ale i z powodu wyprzedaży. W HM Home miałam okazję po okazyjnej cenie -50% kupić bieżnik z cekinów oraz zakupić resztę brakujących poszewek na kanapę.
Bieżnik bardzo ładnie prezentował się przy mojej srebrno białej zastawie. A z całego efektu nakrycia stołu byłam bardzo zadowolona. Na dodatek mogłam spełnić jeden z punktów mojego postanowienia noworocznego aby celebrować każdy szary dzień. Ja swojego szaraczka zamieniłam na srebro :) 









W następnym poście pokaże wam co nowego zmieniło się w moim salonie i co udało mi się upolować na wyprzedażach. Xoxo

14 komentarzy:

  1. Piękny stól. Gdzieś właśnie też widziałam podobny obrus i zastanawiałam się jak może wyglądać :) U Ciebie jest SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie to wygląda. Srebrny pięknie komponuje się z różami! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. po prostu ślicznie :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest tak jak powinno być w karnawale... świecąco, na bogato i srebrno:)
    ślicznie:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i na bogato:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie się prezentuje *__*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo w moim guście :) Takiego materiału właśnie szukam, tylko w większej ilości, bo mam wobec niego niecne plany ;))
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. u Ciebie zastawa zawsze wygląda przepięknie - jak Ty to robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super aż czuję te karnawałowe rytmy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie przygotowany stół :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że kolor róż i zastawy fajnie ze sobą współgra. Nigdy bym nie wpadła na to, by położyć cekiny na stole, a jednak to naprawdę dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń