niedziela, 21 grudnia 2014

My scent

Jeżeli miałabym wybrać jedną rzecz z mojej kosmetyczki to była by to zdecydowanie perfuma. Nie wiem jeszcze która ponieważ mam kilka ulubionych które lubię używać na zmianę lub nawet łączyć ze sobą. A dlaczego perfuma? No cóż, zazwyczaj jestem zabiegana i czasem brakuje mi czasu na makijaż. Jestem również ogromnym śpiochem i kiedy mam wybierać pomiędzy 20 min w łózko czy 20 na make-up to decyzje podejmuję szybko. Oczywiście bez maskary ani rusz ale cięższy makijaż zostawiam na popołudnie.
Jak wyżej napisałam mam kilka ulubionych zapachów i jednym z nich jest Daisy, Marc Jacobs.
Jest to kwiatowo-owocowa kompozycja z nutami delikatnej maliny, zmysłowej dzikiej róży i ciepłej śliwki. (Swoją drogą zaskakuje mnie zapach cieplej śliwki bo czy ciepła śliwka inaczej pachnie od zimnej ? :) ) Mimo wszystko zapach jest bardzo świeży i z nutką słodkości, a flakonik jest naprawdę świetny.

 
Kolejnym zapachem który uwielbiam jest "La vie est belle" od Lancome. Jest to bardzo słodki zapach, w którym znajdziemy nuty czarnej porzeczki, gruszki, irysa, kwiatu pomarańczy, jaśmin, bób Tonka, pralinki, paczula i wanilii... 


1 komentarz: