niedziela, 21 grudnia 2014

Christmas shopping - perfect dress

I`m ready for Christmas Eve. I have everything to set the table, candles, music, gifts....For the first time I`m not late with everything. (I remember last year. It was a chaos...terrible... and yes we ended with Chinese food on the table) Now I already decided what I`m going to prepare, cooking and shopping list is ready, that feeling when nothing can go wrong... And then you realize "like a bolt from the blue" that you don`t have anything to wear. So last minute I went to the mall (meir). Chaos everywhere...clothes everywhere....to much people...everywhere... But finally I found a dress that I liked and it was on sale, what made my day :)    

Na wigilię jestem już prawie przygotowana. Mam wszystko potrzebne do nakrycia wigilijnego stołu, ustalone menu, płyty z kolędami, świecę, dekoracje... Jednego mi tylko brakowało...Stroju na tą wielką kolację. Dlatego wyruszyłam już z samego rana na poszukiwanie tej właśnie jednej jedynej sukienki. (Chociaż wtedy nie wiedziałam jeszcze ze będzie to sukienka, liczyłam raczej na jakąś fajna bluzkę). W sklepach panował totalny chaos i zamieszanie - jak to ogólnie w weekend przed świętami bywa. Już traciłam nadzieje na znalezienie czegokolwiek aż tu nagle znalazłam wymarzoną sukienkę i to jeszcze na przecenie, czy mogło być lepiej? Ależ mogło, bo było :)  Przy kasie dostałam również zniżkę na koronkowa bluzkę która pokaże w innym poście.



Zdjęcie naszyjnika z bliska :)


                                               Sukienka/ dress - Forever 21 - 14,99 euro
                                               Torebka / clutch bag - H&M - 19,99 euro
                                               Naszyjnik/ necklace - New Look


Poniżej zdjęcie z strony internetowej Forever 21. Sukienka ma bardzo ładny koronkowy patron, który niestety nie udało mi się uchwycić moim aparatem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz